מאמרים  »  טיפים נוספים  »  למה לא כדאי להיות ראש קטן בעבודה?

למה לא כדאי להיות ראש קטן בעבודה?

כאשר יש לנו עבודה רובנו מרגישים בטוח. קל מאוד להרגיש נוח ונעים בעבודה שלנו ולא להשקיע יותר מדי בתפקיד שלנו בחיי השגרה. מי שבא לעבודה בשביל להעביר את הזמן עד שמקבלים את המשכורת מהר מאוד ימצא את עצמו ללא עבודה. בכל עבודה ממלצרות ועד ניהול משאבי אנוש בחברת הייטק לא כדאי לנו לשחק אותה ראש קטן. כאשר אנחנו ראש קטן בעבודה שלנו כל הצוות יכול לומר לנו מה לעשות ואין לנו מעמד של ממש. כאשר אנחנו ראש קטן בעבודה אנחנו עושים כל הזמן את העבודות השחורות שהן העבודות הכי קשות, הכי פשוטות והרבה פעמים גם הכי משעממות בכל תחום מבישול ועד תכנות.

למה כדאי לגלות יוזמה ואחריות בעבודה?

אז למה כדאי לנו לגלות יוזמה ואחריות בעבודה? כאשר אנחנו יוזמים ולוקחים אחריות בעבודה שלנו אנחנו מגדילים את הסיכוי שלנו שנקבל קידום לתפקיד ניהולי. אף אחד מאתנו לא יכול להיות מנהל אם הוא לא מגלה יוזמה ומוטיבציה להשקיע מעבר לדרישות התפקיד. הכוונה בלהגדיל ראש היא לחשוב בצורה יצירתית איך אנחנו יכולים לשפר את התפוקה ואת היעילות של התפקיד שלנו ושל תפקידים אחרים בעבודה שלנו.

כאשר אנחנו חושבים בצורה יצירתית מחוץ לקופסה אנחנו עובדים בצורה טובה יותר וכך אנחנו תורמים תרומה משמעותית יותר לעסק בו אנחנו עובדים. הגדלת ראש בעבודה יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים כמו יצירתיות, רעיונות חדשים, מתן תשומת לב לפרטים, שעות נוספות. נקיטת יוזמה וגם להתנדב לתפקידים שונים. כאשר אנחנו יוזמים אנחנו מגדילים את האחריות שלנו בעבודה ומשפרים את התדמית שלנו בפני הדרג הניהולי. כך אנחנו יכולים להתקדם במדרג המשרות וליהנות גם ממשכורת טובה ותנאי העסקה טובים יותר.


לרשימת חברות המלאה לחץ כאן